Przypinki reklamowe

przypinki

Przypinki reklamowe to nośnik promocyjny niejednej firmy. Jest to doskonały pomysł dla mniejszych firm, które nie mogą przeznaczyć wiele środków na kampanię reklamową. Badziki to tani i sprawdzony sposób, aby zaistnieć na rynku. Zapinki to pomysł, na ściągnięcie na siebie uwagi przyszłych klientów. Można na nich umieścić logo firmy, bądź chwytliwy slogan, a reklamę mamy jak w banku i to za niewielkie pieniądze.

Czym są buttony? To nic innego jak aluminiowe, okrągłe plakietki z agrafką pod spodem. Te bardziej nowoczesne, zamiast agrafki są wyposażone w magnesy, co ułatwia ich aplikację, a także sprawia, że jest ona bezpieczniejsza i zmniejsza ryzyko mechanicznych uszkodzeń odzieży. Przypina się je do odzieży, a ich celem jest zainteresowanie innych, lub przekazanie pewnych treści.

A gdzie  je stosować? Przypinki doskonale sprawdzą się podczas spotkań firmowych, na spotkaniach biznesowych, kiedy szukamy kontrahentów lub prowadzimy negocjacje. Dobrze sprawdzą się na targach, gdzie trzeba zaprezentować firmę i sprawić, aby inni o niej pamiętali- badzik pomaga wtedy w identyfikacji wizualnej. Można użyć ich także podczas tzw. „otwartych drzwi” w firmie, dla lepszego kojarzenia jej wizerunku oraz wzmocnienia personalizacji. Zastosowań jest o wiele więcej, trzeba jedynie uświadomić je sobie.

Poza działaniem czysto marketingowym, przypinki można wykorzystać także podczas wszelkich kampanii np. politycznych, koncertów, imprez plenerowych, jubileuszy, podczas parad i większych inicjatyw, jako upominki, gratisy, podczas bali maturalnych, jako identyfikatory w szkołach, lub po prostu dla wyrażania własnych wartości oraz poglądów, pokazania swoich upodobań.

I pomyśleć, że tyle siły tkwi w małej plakietce..

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *