Formy reklamy i promocji

wirtualny spacer

Pod koniec osiemnastego wieku rozpoczęto pierwsze eksperymenty z tzw. fotografią. Wielu traktowało ją dość lekceważąco i wróżyło jej szybki koniec. Tymczasem współczesne czasy są wybitny dowodem na to, że jest ona niezwykle przydatna, a w niektórych dziedzinach wręcz niezbędna.

Wyróżniamy kilka jej rodzajów. Jednym z nich jest fotografia przemysłowa, która oddaje wielkie usługi właścicielom firm oraz przedsiębiorcom. Przede wszystkim jej celem jest stworzenie najlepszego wizerunku danej firmy, ukazania w jak najbardziej interesujący oraz profesjonalny sposób jej działalność, np. pokazując proces produkcji. Najważniejsze, aby zainteresować klienta firmą. Innym rodzajem jest fotografia reklamowa. Jej z kolei zadaniem jest odpowiednie pokazanie danego produktu oraz ukazanie pewnego przekazu. Jest to po prostu stateczna forma reklamy. Odpowiednio ustawiając wielkość zdjęcia, jego kolory lub za pomocą technik cyfrowych uzyskując np. efekt rozmycia, a także umiejscawiając produkt w przemyślanym miejscu, uzyskuje się przekaz, który potencjalny klient zapamięta na długi czas.

Inną, niezwykle popularną w ostatnim czasie, formą przekazu są wirtualne spacery. Jest to prezentacja multimedialna, którą uzyskuje się dzięki panoramom – seriom profesjonalnych zdjęć. Kiedy połączy się kilka takich panoram, uzyska się właśnie efekt spaceru, tyle, że w wirtualnej rzeczywistości. Takie specyficzny spacer można wzbogacić o nagrany głos lektora, podkład muzyczny czy np. grafikę. Taka forma reklamy jest szczególnie popularna oraz pomysłowa w promowaniu historycznych miast, która ma zachęcać turystów do przyjazdu oraz zapoznania się z historią danego miejsca nawet jeśli wycieczka jest niemożliwa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *